2 października 2007

Witam w moim blogu!


Dokonałam bardzo wiele, lecz nadal czuję niedosyt.

Z zawodu jestem nauczycielem (dyplomowanym). Pracuję z dziećmi w przedszkolu. W bieżącym roku szkolnym zajmuję się grupą niesfornych urwisków. Grupa liczy 21 pięciolatków i 7 czterolatków. W swojej pracy jestem aktywna, twórcza, eksperymentująca, poszukująca nowych rozwiązań i metod pracy. Dbam o swój rozwój zawodowy uczestnicząc w licznych i wartościowych szkoleniach, warsztatach, kursach, konferencjach.

Mam 16-letnią córkę, którą sama wychowywałam od 4 roku życia. Ponad rok temu w moim życiu pojawił się wspaniały człowiek, partner (przyszły mąż), z którym jestem szczęśliwa.

Lubię naturę i przestrzeń. Uwielbiam przebywać na świeżym powietrzu, rozkoszować się zapachem kwiatów, kwitnących drzew i "wiatru", śpiewem ptaków. Wspaniale czuję się nad morzem i w górach, a także w innych, ciekawych zakątkach naszego kraju. Dużo radości dają mi spacery przed siebie poprzez pola, łąki, lasy, a także wygrzewanie się na słonku (jestem ogromnym zmarzlakiem).

Interesuje mnie zdrowy styl życia (w tym odżywiania). Chętnie oddaję się praktyce hatha-jogi. Bardzo ważny jest dla mnie rozwój osobisty.

W styczniu 2005 roku trafiłam do Klubu Ludzi Sukcesu w Zduńskiej Woli. Później na Kursy Liderów, kurs ABC Sukcesu, warsztaty Systemu TeTa. Jestem członkiem wspierającym stowarzyszenie Akademia Mądrego Życia. Niebawem (za ok. 2 miesiące) będę członkiem zwyczajnym AMŻ. Dzięki udziałowi w wymienionych wyżej formach zaczęłam lepiej poznawać i rozumieć siebie, wzrosło poczucie mojej wartości, stałam się silniejsza, odważniejsza, zaczęłam porządkować swoje życie, osiągać zaplanowane cele. Teraz wiem, że "nazywam się Irena Kubiś i to wystarczy". Jestem wolna w stu procentach, w pełni odpowiedzialna za siebie i to, co mnie w życiu spotyka. Odkryłam swoje zalety, dobre strony i nadal odkrywam lub wypracowuję kolejne. Pełniąc różne role w życiu codziennym nieustannie pracuję nad sobą, uczę się i osiągam nowe umiejętności.

Mimo, że wiele dokonałam w swoim życiu, nie oznacza to końca mojej drogi rozwoju. Chcę nadal iść do przodu, podnosić poziom swojej wiedzy i umiejętności, rozwijać się i doskonalić. Największym wyzwaniem dla mnie jest przygotowanie się do prowadzenia warsztatów dotyczących mądrego wychowywania dzieci.

4 komentarze:

Jadwiga pisze...

Irenko, gratuluję bloga, a właściwie dwóch.
Bardzo ładny, estetyczny wygląd.
Cieszę się że odważyłaś się prezentować publicznie swoje osiągnięcia i doświadczenia - masz wiele mądrości zarówno tej którą zdobyłaś podczas różnych szkoleń i kursów, jak i swojej własnej. Dobrze że chcesz dzieliś się nią z innymi.

Irena Świątkowska pisze...

Jadwigo, dziękuję!

Ania Polkowska pisze...

Pani Irenko! GRATULUJE!!! Składam wyrazy wielkiego uznania. Tematyka jaką Pani poruszyła w swoim blogu, jest mi bardzo bliska. Moja przygoda z pracą nad sobą zaczęła się dwa lata temu od szkolenia ,, zarządzanie emocjami,,, wtedy właśnie zrozumiałam to o czym Pani również pisze, że ,, Nazywam sie Anna Polkowska i to wystarczy,,. Od tamtej chwili odbyłam jeszcze wiele szkoleń a moje życie zmieniło sie diametralnie, po uświadomieniu sobie pewnych rzeczy życie staje się pełniejsze, piękniejsze, łatwiejsze i nie ma rzeczy niemożliwych są tylko takie, których nie potrafimy sobie jeszcze wyobrazic.Jakże cudowne jest uczucie,że wszystko zależy od nas. Prawda? Z wielkim zainteresowaniem czytałam wszystkie informacje zawarte w blogu. Bardzo utożsamiam się z tym co Pani pisze na temat wychowania i podejscia do dzieci, dlatego tym bardziej się cieszę,że moje dziecko znalazło na swej drodze TAKIEGO NAUCZYCIELA.

Życzę dalszych sukcesów. Z niecierpliwością czekam na warsztaty.

Irena Świątkowska pisze...

Dziękuję bardzo Pani Anno!
A to niespodzianka!
Witam w "klubie" ( po linii zainteresowań) :)))
To wszystko prawda, o czym Pani pisze. Zresztą pisze Pani pięknie!

Warsztaty już niebawem!
Jeszcze raz dziekuję i życzę Pani samych sukcesów na drodze swojego rozwoju i w trudnej sztuce wychowywania dzieci!
Pozdrawiam