13 maja 2008

Skoki delfinów

.
A oto efekt końcowy mojej zabawy i pracy jednocześnie.
.
.
Widzę, że udało mi się oddać wspaniałe, opływowe kształty delfinów. Mam nadzieję, że udało mi się też pokazać, jak szybko płyną i jak zwinnie wyskakują z wody.
.
Praca powstała według wzoru i wskazówek zawartych w gazetce "Przygoda ze sztuką" cz. 20.
.
.
Uśmiechnij się!!!
*** Co robi delfin, gdy jest głodny? Idzie na ryby! ***
Cha, cha, cha...
.
Uwaga! Pracę można powiększyć klikając na nią lewym przyciskiem myszy. Do bloga wracamy klikając strzałkę "wstecz".
.
.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czy to na pewno Twoja praca a nie zdjęcie ze wzoru ? :-)

Irena Świątkowska pisze...

Napewno, napewno... :)))
zresztą wzór jest o wiele mniejszy!

Anonimowy pisze...

To Twoja praca? Super!
Zbyszek

Irena Świątkowska pisze...

Oczywiście, że moja Zbyszku! Sama podziwiam swoje dzieło, gdy teraz na nie patrzę!
:)))