15 marca 2008

Zmiana...

.
Witam Czytelników mojego bloga po dłuższej przerwie. W kolejnych postach oderwę się nieco od wątku, który ostatnio poruszałam.
Wiele się działo w minionym czasie w moim życiu. Najważniejszym i najpiękniejszym wydarzeniem było zalegalizowanie mojego związku z Pawłem. Ślub odbył się 9 lutego.
.

Teraz jestem szczęśliwą mężatką. Przyjęłam nazwisko męża – Świątkowska. To tłumaczy zmianę, która jakiś czas temu pojawiła się w moim blogu.

Więcej informacji o naszym ślubie można znaleźć w blogu Pawła (
http://pablobarden.blogspot.com/ ). Są tam fotki... i pewna doza humoru (jak to u Pawła).
.
.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Moje gratulacje! Piękna z Was para (-:
Zbyszek

Irena Świątkowska pisze...

Dziękuję Zbyszku! :-)

Alicja Poznańska pisze...

Piękne zdjęcie! :)